u/_ABCrypto

26 post karma · 0 comment karma · joined Jul 2025

  1. 2points

    Zoho Assist - So slow supporting my clients is now impossible (self.ZohoDesk)

    4 comments

  2. 44points

    Real Debrid Slow (self.RealDebrid)

    22 comments

_ABCrypto

Damn bro!! Thats hard lol

_ABCrypto

The worst of the worst, this is the true scum of society.

_ABCrypto

This man is a far left socialist who has the delusional belief that any Australian small business or form of private wealth creation are evil and being treated with contempt. Their lives are being destroyed by this monster. A theif and a lier can only take virtue in stealing from hard working Australians doing this nothing more to say. What a low life

_ABCrypto

Never buy it!!

_ABCrypto

Jumped the start

_ABCrypto

She should be banned from operating any machines lol. There are no features thay can stop someone this stupid.

_ABCrypto

[ Removed by Reddit ]

_ABCrypto

What a load of garbage, anyone who thinks this is pioneering is far backward. Allowing Labor to deploy further restrictions, fines, rules and taxes on every area of life. Children will just work around this in 1 minute and Albo tells everyone how wonderful he is as a leader of Australia.. What a joke all he does is make things harder for everyone and drive Australia further into debit. How embarrassing

_ABCrypto

Ive had my acocunt for 20 years lol.. Now we cant even make our own choices with what games we play without being tracked, seems fair LOL. Yayyy more restriciton

_ABCrypto

Australia is run by socialist retards this is not an offensive statement but accurate and true. So depressing out beautiful country has gone to shit.. The world has this is everywhere around you. The saddest part is this doesn't even suprise me.

_ABCrypto

Australian government are the worst we could ever have socialist regeme forcing their views on the population , corruption and control are rampant . Fuck them is all I can say lol

_ABCrypto

Dumb angry bitch lol exactly the outcome expected

_ABCrypto

What a stupid wanker

_ABCrypto

Of course this has now caused huge issue as they assed it up and whoever did the migration doesnt know what they are doing. Our business is down and they left me waiting all day and telling me everything is fine.. STAY AWAY from these clowns. This is some of the worst support I have ever experienced and the help desk are argumentitive and inexperienced. I have pissed off customers and no resolution they do t k ow what the issue is.. Totally unacceptable .. Be warned

_ABCrypto

The bacon is wild

_ABCrypto

BTW this is in a Monday night at 1am!! Lok

_ABCrypto

They are so bad don't ever consider using Ventra IP if your seriously running a business they will leave you out to hang..

Support is TERRIBLE they have no idea what they are doing and takes days to get things resolved.. This is what I have been through... This is just honest feedback nothing personal.

With 60 domains hosted as a reseller .. I've just been told I have 3 weeks time (totally unacceptable notice) we are having all of our services moved to anther server and we have to re delegate all our clients domains at 1am on that day at the same time!! WTF are they trying to do?? This isn't possible and this shift of risk and responsibility says it all.

There is no proposed staged or planned DNS migration from the old box this is totally unacceptable. I have requested this be done they are just stonewalling us!!

I am shocked thay are forcing this upon their resellers and his is how they treat their customers l! Be warned stay away from this company they do t care about their customers and they are cowboys.

It's been one thing after the next with them this is the final straw.

I will post the tickets for evidence if anyone wants to see them, it's a diabolical disregard for their reseller customers.

_ABCrypto

This is the only thing that works, correct fix confirmed! thanks

_ABCrypto

Lol

_ABCrypto

It's down again now, super frustrating

_ABCrypto

I bought 3 x tickets (2 were gifts for friends!) for an event last Friday night. 2 x of them didn't work on entry, scanning the ticket on the door to fine they had already been scanned.

Contacted the seller though the app chat they just ultimately ignored me and we ended up stuck with no tickets and no help.

Contacted Tixel now this whole thing is now my problem, somehow it my responsibility to prove we have bad tickets and all of this has to be done within 48 hours of the event with a photo of the bad ticket scan (who knows or thinks to do this while being denied entry at the door holding up a line).

Not a great experience at all i would stay away and go direct at the end of the day they won't help you and you may get scammed out of your money as have even if you have paid in full for your tickets and not done anything dishonest.

I have used the service before but i will never use it again.

This is clearly against for trade rights in Australia. The seller should have to prove this, there is evidence of contact to the sellers at the time of the event starting and in contacted them immediately to let them know the situation.

This is Texel business model, their cost of business should not fall on the consumer who paid the money.

They need to have a rating system its their fault for having bad sellers on their platform, not mine as a consumer.

Stay away not worth the scam, now out of pocket $300 and they don't care and wont help me.

How am i going to prove this?? Not good

My response from them:

"Hi ,
 
Thank you for reaching out. 
 
We're sorry to hear that you've experienced issues with the tickets you purchased.
 
Unfortunately, we are not able to assist with a refund unless we are provided with concrete evidence that your ticket was denied at entry. We understand this situation is frustrating, however, please understand that this process is in place to protect sellers from situations where they may not receive their sales funds due to fraudulent claims. 
 
In this case, we recommend contacting the event organizer or the venue to obtain evidence confirming that your ticket did not work.
We have paused the release of the seller’s payout while we await your evidence.
 
We are sorry that we haven't been able to work through a resolution with you yet, but we are more than happy to continue investigation if you have any other form of evidence. 
 
Cheers, 

Tixel

_ABCrypto

Service seem to be recovering, been flaky all week on and off.

_ABCrypto

This happened to me for the last 2 months, this is still going kow in 2025!. I NEVER subscribed to this and they get away with it .. Such dirty practice to steal money from customers then bal.e it on them. They would have made millions from this no doubt.. Terrible and dishonest practice you shoud be ashamed of yourself and your business. Pure theft and dishonesty. Won't be buying anything more fro t hsi business and will tell everyone else not to use! Booo 👎👎👎